Ladbrokes Poker liittyy Microgaming-verkkoon

Empire Casino, London

Ladbrokes Pokerin pelaajat uivat pian isommassa altaassa ja huomattavasti suuremmassa pelaajajoukossa, kun pokerihuone siirtää toimintansa Microgaming Poker Networkiin.

"Microgamingin verkkoon liittyminen tarjoaa pelaajillemme enemmän toimintaa ja suuremman valikoiman pelejä, vieläpä erityisesti isompien panosten peleissä. Microgaming on johtava verkosto ja tarjoaa LadBrokesin pelaajille nopeamman pääsyn niihin peleihin, joihin he haluavat osallistua," kertoo Ladbrokesin verkkopelaamisen johtaja John O'Reilly.

"Jatkamme toimintaa Microgamingin verkon ulkopuolella niissä pöydissä, joissa jo pystymme tarjoamaan pelaajillemme heidän kaipaamaansa toimintaa."

Koska Ladbrokes Poker jo käyttää Microgamingin pokeriohjelmiston lisenssiä, pelaajat tuskin tulevat huomaamaan suurta muutosta pokerihuoneella, kun se aloittaa toimintansa Microgamingin verkossa alkuvuodesta 2009.

Ladbrokes Pokerin lehdistötiedotteen mukaan yhtiö suunnittelee jatkossakin tarjoavansa asiakkaillensa korkeatasoista asiakaspalvelua ja ainutlaatuisia pelikokemuksia. Yhtiö haluaa tarjota pelaajilleen osallistumismahdollisuuksia maailman johtaviin pokeritapahtumiin, -turnauksiin ja -promootioihin.

Kun tarjolla on suurempi pelivalikoima ja laajempi pelaajien verkosto, siirtyminen Microgamingin verkkoon saattaa parantaa pokerihuoneen tulosta, joka putosi vuoden 2008 ensimmäisellä puoliskolla.

Ladbrokes Plc. ilmoitti, että verkkopelaaminen kasvoi odotusten mukaisesti vuoden 2008 ensimmäisellä puoliskolla. Nettotulot kasvoivat 19,4 prosentilla, mutta pokerihuoneen nettotulot putosivat 6,4 prosentilla verrattuna samaan ajanjaksoon vuonna 2007.

Ladbrokes Plc. odottaa siirtymän Microgamingille parantavan likviditeettiä yhdessä muiden ohjelmistoon ja verkkosivuille tehtävien parannusten kanssa. Muutoksilla odotetaan olevan positiivinen vaikutus pelaajamääriin ja tuottoon.

"Keskitymme kasvattamaan liiketoimintaamme aloittain. Teemme näin investoimalla asiakashankintaan, kannustamalla pysyvyyteen ja uskollisuuteen sekä hyödyntämällä joustavia toimintatapojamme kaikilla liiketoimintakanavillamme", toteaa Ladbrokesin toimitusjohtaja Christopher Bell.

"Verkkopelaamisen osalta lisääntynyt mainontamme, satsaaminen promootioihin ja pelivalikoiman kasvattaminen ja parantaminen on alkanut tuottaa uusia asiakkaita. Iso-Britanniassa lanseerattu OddsOn! uskollisuuskortti on saanut hyvän vastaanoton ja se saa myös meidät ymmärtämään asiakkaittemme tarpeita paremmin."

Täytä vaadittavat kentät!

Lähetys epäonnistui!

Odota 3 minuuttia kommentoidaksesi uudestaan

Ei kommentteja

Pokerlistings blogi »